Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση από 1ης Νοεμβρίου, ορισμένα μικρά νησιά του ανατολικού Αιγαίου.

Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, κινδυνεύουν να μείνουν από 1ης Νοεμβρίου, ορισμένα μικρά νησιά του ανατολικού Αιγαίου, καθώς ο όμιλος της Attica group, ανακοίνωσε σήμερα, ότι είναι υποχρεωμένος βάση της σύμβασης την οποία έχει υπογράψει και λήγει στις 31/10/2012, να σταματήσει τη δρομολόγηση μετ΄ επιστροφής, του πλοίου «Διαγόρας» στη γραμμή Πειραιάς,-Πάτμος - Λειψοί - Λέρος - Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος αλλά και στη γραμμή Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος.

Στη Ρόδο από Πειραιά πηγαίνουν αυτή τη στιγμή το πλοίο «Blue star 2» επίσης του ομίλου Attica group και το πλοίο «Πρέβελης» της Anek lines.

Το «Blue star 2» πραγματοποιεί το δρομολόγιο Πάτμο, Λέρο, Κω, Ρόδο ενώ το «Πρέβελης» το δρομολόγιο Μήλο, Θήρα, Ανάφη, Ηράκλειο, Σητεία, Κάσο, Κάρπαθο, Χάλκη, Ρόδο.

Αφορμή για την απόφαση αυτή της Attica group αποτελεί ο αποκλεισμός από την Επιτροπή για τις άγονες γραμμές, του πλοίου «Διαγόρας».

Μάλιστα ο όμιλος σε ανακοίνωσή του, αναφέρει ότι το υπουργείο «εφηύρε» καινοφανείς και άκρως πρωτότυπους τυπικούς λόγους αποκλεισμού του συγκεκριμένου πλοίου από το διαγωνισμό.

«Δεδομένου ότι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα σύστημα το οποίο επιλέγει να αφήσει τα νησιά μας χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, γιατί δήθεν λείπει μία λέξη από μία πρόταση ή γιατί δεν έχει προσκομισθεί μια σφραγίδα που όχι μόνο δεν απαιτείται από την προκήρυξη αλλά έχει και δια νόμου καταργηθεί, η εταιρεία μας δεν έχει άλλη επιλογή παρά να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και τους νησιώτες μας ότι είναι υποχρεωμένη να σταματήσει τη δρομολόγηση του πλοίου της «Διαγόρας» από τις γραμμές Πειραιάς - Πάτμος - Λειψοί - Λέρος -Κάλυμνος - Κως - Σύμη - Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς - Αστυπάλαια - Κάλυμνος - Κως - Νίσυρος - Τήλος - Ρόδος και επιστροφή από 01.11.2012» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Πηγές από τον όμιλο αναφέρουν, ότι η σύμβαση που έχει υπογραφεί με την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου για το πλοίο «Διαγόρας», ισχύει για το χρονικό διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας του διαγωνισμού και τη σύναψη σχετικής συμβάσεως της εν λόγω δρομολογιακής γραμμής και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 31/10/2012.

Τονίζουν επίσης ότι το υπουργείο δεν μπορεί να τους επιβάλει να πραγματοποιήσουν τα συγκεκριμένα δρομολόγια από 01/11, ωστόσο μπορεί να το αναθέσουν σε κάποιον άλλον πλοιοκτήτη.

Να σημειωθεί ότι για τη συγκεκριμένη γραμμή, αίτημα είχε υποβάλλει και η θυγατρική εταιρεία της ναυτιλιακής εταιρείας Λέσβου C-Link-Ferries η οποία όμως αποκλείστηκε από το διαγωνισμό.

Σύμφωνα με πηγές από τη NEL αφορμή για τον αποκλεισμό της εν λόγω εταιρείας, στάθηκε καταγγελία της Blue star ότι η C-Link-Ferries έχει υπαχθεί στο άρθρο 99 και τελεί υπό πτώχευση.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η διοίκηση της NEL απέρριψε την κατηγορία και κατέθεσε πιστοποιητικό από το πρωτοδικείο, με το οποίο βεβαιώνεται, ότι η C-Link-Ferries δεν έχει υπαχθεί στο άρθρο 99 ούτε τελεί υπό πτώχευση.

Πάντως σύμφωνα με το νόμο 2932/2001 αν κάποιες εταιρείες αποκλειστούν από το μειοδοτικό διαγωνισμό, το υπουργείο είναι υποχρεωμένο να επιβάλει μονομερώς τετράμηνη παράταση στην προηγούμενη εταιρεία που είχε τη γραμμή, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο όμιλος Attica group με το πλοίο «Διαγόρας». Αν η συγκεκριμένη εταιρεία αρνηθεί, τότε ο διαγωνισμός πρέπει να επαναληφθεί άμεσα.

Πηγές από το υπουργείο Ναυτιλίας ανέφεραν ότι η εταιρεία έχει δικαίωμα να υποβάλλει ένσταση στην Επιτροπή και τονίζει ότι οι όροι της σύμβασης που λήγει στις 31-10-2012 και μπορεί να παραταθεί για τέσσερις μήνες πρέπει να τηρούνται


http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2012/10/1_26.html 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More