ΑΝ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΛΟΓΩ ΧΑΡΑΤΣΙΟΥ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΈΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ…!!!!!ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

“.από Julia Liakopoulou.
Εχθές το πρωΐ, κάποιος από τους εργολάβους που έχει μισθώσει η ΔΕΗ ήρθε στο σπίτι μου και χωρίς να το γνωρίζω μου έκοψε το ρεύμα, όχι γιατί χρωστάω αλλά, γιατί είμαι στο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, δεν έχω πληρώσει κανένα χαράτσι και την έχω τσακίσει στις καταγγελίες και στις προσφυγές. Εν τω μεταξύ, εκκρεμεί εναντίον της ΔΕΗ, αυταπάγγελτη μήνυση από τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών, από τις τις καταγγελίες και τις προσφυγές που έχω κάνει.
Επικοινώνησα με την ΈΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ και σήμερα το πρωΐ μέλη της Ένωσης Τεχνικών ήρθαν και μου ένωσαν το ρεύμα που παράνομα η ΔΕΗ μου έκοψε. Για όποιον αντιμετωπίζει τέτοιο ή παρεμφερές πρόβλημα με τη ΔΕΗ (διακοπή ρεύματος λόγω χαρατσιού ή αδυναμίας καταβολής της αξίας του ρεύματος, λόγω φτώχειας και εξαθλίωσης) παρακαλώ να επικοινωνείτε με την ΈΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ…”
Το χαρατσι κριθηκε παρανομο!!! τελος!!! ουτε εφορια ουτε τιποτα!! ΠΑΡΑΝΟΜΟ….αν σου στειλει η εφορια κατι…θα κανεις εξοδικο με την αποφαση και δεν θα σε ξαναενοχλησουν!!! 
τα μπασταρδοκαναλα δεν λενε την αποφαση του δικαστηριου……
ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΑΥΤΟ ΕΠΕΣΕ…η χουντα λεει θα κανει προσφηγη κατα της αποφασης στον αρειο παγο………ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΡΑΤΣΙ….ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ?
Η δικαστική απόφαση είναι η 1101/2012 του πολυμελούς πρωτοδικείου Αθηνών. Με τυπωμένη την πιο πάνω απόφαση, αν δε δεχτούν να εισπράξουν τα λεφτά μόνο για το ρεύμα, να φωνάξετε εισαγγελέα!Ι
Άρνηση πληρωμής λογαριασμών ΔΕΗ, τηλ. 210 5230100




# η αναρτηση ειναι απο σχολιο στο olympia. #
Το είδαμε στο http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2012/12/blog-post_2469.html
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More