Η Ελλάδα, η πρώτη δύναμη – εξαιτίας του ελληνικού επιχειρηματικού
δαιμόνιου και της απουσίας του ελληνικού κράτους – στην παγκόσμια
ναυτιλία έχασε τη μάχη του θαλάσσιου τουρισμού από τους Τούρκους, λόγω
εμπλοκής του ελληνικού δημοσίου.
Η είδηση έχει εντυπωσιάσει την κοινή γνώμη: το 51% του μετοχικού
κεφαλαίου της ελληνικής εταιρείας Med Marinas του ομίλου Κυριακούλη,
απέκτησε η D-Marin που ανήκει στον τουρκικό όμιλο Dogus.
Η συγκεκριμένη εταιρία απέκτησε τις μαρίνες στις Γουβιές Κέρκυρας και στη γειτονική μας Λευκάδα, με τις αντιδράσεις να είναι ήδη χλιαρές. Την ίδια στιγμή, ο όμιλος διαθέτει ποσοστό στη μαρίνα της Ζέας, ενώ έχει αποκτήσει και το 50% της μαρίνας του Φλοίσβου. Με την εν λόγω εξαγορά η τουρκική εταιρεία αυξάνει το δυναμικό της από 5.143 σε 8.489 σκάφη σε μαρίνες στην Τουρκία, την Ελλάδα και την Κροατία, όπως μετέδωσαν και τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης.
Το προφίλ του ομίλου είναι αποκαλυπτικό των μακρόπνοων σχεδιασμών της γειτονικής χώρας.
πηγή: Traveltimes.gr μέσω http://kartesios.com/?p=111752
Η συγκεκριμένη εταιρία απέκτησε τις μαρίνες στις Γουβιές Κέρκυρας και στη γειτονική μας Λευκάδα, με τις αντιδράσεις να είναι ήδη χλιαρές. Την ίδια στιγμή, ο όμιλος διαθέτει ποσοστό στη μαρίνα της Ζέας, ενώ έχει αποκτήσει και το 50% της μαρίνας του Φλοίσβου. Με την εν λόγω εξαγορά η τουρκική εταιρεία αυξάνει το δυναμικό της από 5.143 σε 8.489 σκάφη σε μαρίνες στην Τουρκία, την Ελλάδα και την Κροατία, όπως μετέδωσαν και τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης.
Το προφίλ του ομίλου είναι αποκαλυπτικό των μακρόπνοων σχεδιασμών της γειτονικής χώρας.
πηγή: Traveltimes.gr μέσω http://kartesios.com/?p=111752
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου