Τα τρένα που... φεύγουν!!

Το τρένο είναι δημόσιο αγαθό και δεν μπορεί να λειτουργήσει με βάση το κέρδος όπως οι ιδιωτικές εταιρείες.Παρόλα αυτά ο ΟΣΕ θεωρείται κερδοφόρος οργανισμός και σε ένα κράτος ήδη πτωχευμένο αντί να αξιοποιηθεί ξεπουλιέται, χωρίς δεύτερη σκέψη, όπως εξ΄αλλου γίνεται και με τον ΟΠΑΠ, την ΔΕΗ  σε λίγο την ΕΥΔΑΠ. Ότι μπορεί να δώσει ποιότητα ζωής στους έρημους Έλληνες θα περάσει σε ντόπιους και ξένους επενδυτές !
Από την άλλη αν ιδιωτικοποιηθεί ο ΟΣΕ, δεν σημαίνει ότι το κράτος  θα σταματήσει να επιχορηγεί τους ιδιώτες, οπότε είναι ξεκάθαρος ο σκοπός των κυβερνητικών εντολοδόχων της τρόικας.
Δείτε τι επιδοτήσεις δίνουν χώρες, όπως η Αυστρία και η Δανία,όπου η κρατική επιδότηση είναι   1 δις. και 600 εκ. αντίστοιχα!
Καθηγητές πανεπιστημίου, μιλούν για τις ιδιωτικοποιήσεις στην Μ. Βρετανία, για τα ατυχήματα αλλά και το υψηλό κόστος από την στιγμή που ανέλαβαν οι ιδιώτες. Μετά την ιδιωτικοποίηση πενταπλασιάστηκαν οι επιδοτήσεις του κράτους προς τους ιδιώτες.
Τα τρένα μας επιδοτούνται αυτή την ώρα  με  50 εκ. ευρώ.




Δείτε το κοστολόγιο για διάφορες δουλειές του ΟΣΕ. Με τι κόστος ολοκληρώνει το δημόσιο μια δουλειά και με τι κόστος ο ιδιώτης και σκεφτείτε ότι τα κόστη αυτά θα αυξήσουν κατακόρυφα τις τιμές των εισιτηρίων.

Συμπλέκτης γραναζιών στον οδοντωτό.
Δημόσιο 2.500 ευρώ-ιδιώτης 280.000 ευρώ
Μετατροπή θυρών για επιβάτες
Δημόσιο 10.000 ευρώ-ιδιώτης 1.500.000 ευρώ
Επισκευή μετασχηματιστή
Δημόσιο 141 ευρώ-ιδιώτης 18.000 ευρώ 

To video θα το βρείτε εδώ infowar

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More