Που είναι οι Έλληνες οοοεεεοο;


Μορφή στον Αγώνα ο Γ. Καραϊσκάκης, με απαντήσεις που έδειχναν ακριβώς τον τρόπο που πολεμούσε.Αποφασιστικά και απόλυτα, με στόχο την απελευθέρωση ή τον θάνατο.
Σε όλους αυτούς-πολιτικούς, πολιτικάντηδες, δημοσιογραφίσκους, κοινωνικούς...λειτουργούς- που σκύβουν το κεφάλι αφιερώνω, ημέρες γιορτινές, για τους λίγους και εκλεκτούς του συστήματος, τα λόγια του μεγάλου Καραΐσκάκη.
Όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες που αυτές τις ημέρες είναι μόνοι , στον δρόμο της ανεργίας της φτώχειας της μιζέριας που αυτοί οι λίγοι τους επέβαλαν, κάποια στιγμή  θα κάνουν αυτά τα λόγια σημαία, στην αρχή θα είναι ψίθυρος αλλά σίγουρα θα γίνουν κραυγή και αλίμονο σε όσους είναι απέναντι!

Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More