Γαλάζια αντιπολίτευση!!!

Τα πάνω κάτω στους εργατικούς αγώνες, ο Μπουμπούκος ορθώνει το ανάστημα του και εγκαλεί την κυβέρνηση Τσίπρα, διατρανώνει τα φιλεργατικά του αισθήματα και μας καλεί να αντισταθούμε στο άδικο, να υποστηρίξουμε την εταιρεία χρυσού και τους χιλιάδες(!) εργαζόμενους, δεν αντέχει η Ελλάδα άλλους ανέργους.

Ανατρίχιασα λέμε, θυμήθηκα το κλείσιμο των νοσοκομείων αλλά επειδή διαθέτω εκτός από μνήμη και κρίση, κατάλαβα επιτέλους  τη διαφορά. 
Στα νοσοκομεία δεν υπήρχαν εργαζόμενοι που πετάχτηκαν στους πέντε δρόμους, αλλά λειτουργοί.
Και όπως είναι γνωστό τοις πάσι οι λειτουργοί δεν πεινάνε, δεν πονάνε χαίρονται και τραγουδάνε!
Και οι καθηγητές λειτουργοί είναι και δεν χρειάζονται την υπεράσπιση του Αδώνιδος, μπορούν και πεινασμένοι και διψασμένοι. 
Εξ άλλου για την πατρίδα ....λειτουργούν και πρέπει να το υπομείνουν.

Δεύτερο εξ άλλου, όταν ήταν ο ίδιος υπουργός υπήρχε άλλο κλίμα, όχι αυτό που έφαγε ο γάιδαρος, το άλλο, ως εκ τούτου έχει κάθε δικαίωμα να υπερασπίζεται την εταιρεία χρυσού. 
Είναι επένδυση ζωής αλλά που να το καταλάβουν οι πληβείοι κύριε μπουμπούκο μου, είναι το αγλάισμα των επενδύσεων που όμοια της πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει, αλλά που μυαλό ο λαουτζίκος!

Θαύμασα επίσης επίπεδο, ήθος και πολιτική αγανάκτηση Βορίδη, όταν γυρίζοντας στην Στάη μέσ΄την αγανάκτηση της λέει: " για μισό λεπτό κυρά Στάη, δεν κατάλαβα τι εννοεί αυτονόητο και γιατί δεν απαντά;" 
Άντε τώρα εσύ κυρά Στάη μου να εξηγήσεις τι είναι το αυτονόητο και το προφανές και να τον πείσεις ότι απάντησε η Χριστοδουλοπούλου στην όλο πάθος και οργή ερώτηση του.

Έπαθα και μία κρίση ταυτότητας, όταν άκουσα τον Καραγκούνη να λέει πως ουδόλως κόπηκαν μισθοί και συντάξεις, πιεστήκαμε όλοι δεν λέει, αλλά στις αγορές βγήκαμε!!!
Δεν ξέρω για σας εγώ στις αγορές έχω καιρό να βγω, και όσο και αν λέω πως φταίει η αγοραφοβία, μεταξύ μας το πορτοφόλι φταίει, που δεν λέει να δει μοβ χρώμα!(Φαντασιώνεστε βεβαίως βεβαίως  τα χρώματα του ευρώ, μην το αναλύσω θα χαθεί η μαγεία).

Και φυσικά δεν θα έχανα την παρθενική- μετά την έλλειψη χαρτιού υγείας-εμφάνιση της Βούλτεψη, αυτή ήταν η πρόθεση μου αρχικά, όταν όμως ξεκίνησε τον εξάψαλμο εγκατέλειψα! 
Τώρα θα αναρωτηθείτε άντεξα Βορίδη, Μπουμπούκο και άλλα πρώην κ.σ(κυβερνητικά στελέχη)-όποια άλλη ερμηνεία των αρχικών κ.σ. είναι αυθαίρετη και δεν αποδίδει την σκέψη μου- και δεν έκανα λίγη ακόμα υπομονή;

Λύγισα παιδιά, αντοχή είναι αυτή, μου έκατσαν πολλά μαζί και δεν τα κατάφερα, την κατανόηση σας παρακαλώ, τόση δείξατε στα πρώην κ.σ., δώστε και σε μένα λίγη!!

Ουπς.... μόλις μου έκατσε δήλωση Κυριάκου, οπότε παραδίδομαι, καταθέτω τα όπλα και ξεκινάω ταξίδι μοναχά για πάρτη μου, πάω να βρω αυτά τα υπέροχα ζωάκια, που διαθέτουν γαλάζια... μπαλάκια και επειδή ίσως -λέω ίσως- υπάρχει έλλειψη σκέφτομαι μία εισαγωγή μπας και σωθούμε!! 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More