Με μια τροπολογία 22 σελίδων ικανοποιούνται όλες οι απαιτήσεις των
εκδοτικών συμφερόντων, αυτών που ονομάζουμε “διαπλοκή”. Μέσα σε 10
παραγράφους η 22σελιδη τροπολογία που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για τη
κύρωση της σύμβασης δωρεάς μεταξύ δυο ογκολογικών νοσοκομείων(!), η
κυβέρνηση δίνει το πράσινο φως σε ΔΟΛ και Πήγασο για τη μεταξύ τους
συγχώνευση (…κατ’ εξαίρεση του νόμου περί ανταγωνισμού!) και λύνει τα
χέρια των εκδοτών του Mega αλλά και των άλλων Μέσων να απολύουν χωρίς
όριο. Επίσης είναι πολύ πιθανό η ίδια διάταξη να χρησιμοποιηθεί στην
περίπτωση που ο ΟΤΕ εξαγοράσει τη Nova. Το προκλητικό είναι πως οι
σταθμοί θα συνεχίσουν να εκπέμπουν άπαξ χωρίς άδεια.
Με την τροπολογία Αυγούστου αλλάζει τη νομοθεσία για τις:
-συγχωνεύσεις, κάθετες και οριζόντιες επιτρέποντας τις συνέργειες
- την χρησιμοποίηση προσωπικού από συνδεδεμένες επιχειρήσεις στους ομίλους ΜΜΕ και το συνυπολογισμό του ελάχιστου προσωπικού για όλες τις κοινές εταιρείες των ιδιοκτητών
-την κατάργηση ορίων δεσπόζουσας θέσης ενημερωτικών Μέσων αν το θελήσουν όπως και την απόκτηση μη ενημερωτικών Μέσων
-την κατάργηση των επιστροφών στη διαφήμιση με τους ομίλους να καθορίζουν όπως θέλουν την πολιτική αυτή
-την απαλλαγή από το αγγελιόσημο των διαφημίσεων για την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση
-Την παράταση του προσωρινού καθεστώτος λειτουργίας της ιδιωτικής τηλεόρασης χωρίς όριο και των ραδιοφωνικών επίσης
-Την κατάργηση των ορίων στις χαρακτηριζόμενες ως διαφημίσεις αυτοπροβολής των ΜΜΕ
πηγή http://www.typologies.gr/%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%82/
Με την τροπολογία Αυγούστου αλλάζει τη νομοθεσία για τις:
-συγχωνεύσεις, κάθετες και οριζόντιες επιτρέποντας τις συνέργειες
- την χρησιμοποίηση προσωπικού από συνδεδεμένες επιχειρήσεις στους ομίλους ΜΜΕ και το συνυπολογισμό του ελάχιστου προσωπικού για όλες τις κοινές εταιρείες των ιδιοκτητών
-την κατάργηση ορίων δεσπόζουσας θέσης ενημερωτικών Μέσων αν το θελήσουν όπως και την απόκτηση μη ενημερωτικών Μέσων
-την κατάργηση των επιστροφών στη διαφήμιση με τους ομίλους να καθορίζουν όπως θέλουν την πολιτική αυτή
-την απαλλαγή από το αγγελιόσημο των διαφημίσεων για την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση
-Την παράταση του προσωρινού καθεστώτος λειτουργίας της ιδιωτικής τηλεόρασης χωρίς όριο και των ραδιοφωνικών επίσης
-Την κατάργηση των ορίων στις χαρακτηριζόμενες ως διαφημίσεις αυτοπροβολής των ΜΜΕ
πηγή http://www.typologies.gr/%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%82/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου