Πάγο σε όλα!!!

Τι γλυκά και τρυφερά μπήκε η εβδομάδα.Όλα τα έχει, για να είμαστε σε ετοιμότητα...βγήκαν τα σπαθιά από τα θηκάρια και ντου από παντού.Αποκαλύψεις, παλιές εκδόσεις που έγιναν νέες, δηλώσεις, ανακοινώσεις!!! Ααα γιορτάζει και η Δημοκρατία, με δόξα και τιμή πυροβολείται νυχθημερόν αλλά όλα κι όλα στη γιορτή της είναι όλοι εκεί. Τι έχει φέτος το μενού; Μην τραβολογιούνται άδικα...
@Νέα απόφαση του Άρειου Πάγου, που χαροποιεί τους εργοδότες...δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουμε θέμα!Εγώ παιδιά με τον Πάγο είμαι.Εξ άλλου κάτι χρόνια σας έχω αποκαλύψει το σχέδιο...Πρώτα απολύουν, μετά φιλανθρωπούν δια των συσσιτίων, στη συνέχεια δοκιμάζουν την εκ περιτροπής σίτιση, μονά-ζυγά ξέρετε, με Σ/Κ και γιορτές αργία και επειδή αυτά αφορούν τους ανέργους εισήγαγαν την απλήρωτη εργασία για να είμαστε όλοι ίσοι.
Με τις τελευταίες αποφάσεις έχουν και την έγκριση του πλέον αρμοδίου κλάδου, του σκεπτόμενου σοφά και δίκαια, οπότε δεν θέλω κουβέντα.Όπως προείπα εγώ μαζί τους είμαι, ποιοι είμαστε εμείς που θα κρίνουμε τους πάνσοφους!
@Συναρπαστική και η ανακοίνωση της ένωσης..Τουρκία γίναμε!!!Α ρε Παπαδόπουλος που μας χρειάζεται...Αλήθεια θυμάστε οι παλιότεροι με πόση ηρεμία, πόσο ελαφριά τη καρδία και πόση δημοκρατική ευαισθησία έστελναν διακοπές τον κόσμο; 
Πρωταρχικό καθήκον τα μπάνια του λαού...Πολλοί εκ των σοφών ήταν τότε στο ξεκίνημα μιας ένδοξης και δίκαιας καριέρας, την οποία έχτισαν βράχο-βράχο τον καημό μας..
Αλλά εγώ μαζί τους είμαι, διότι ως λαός κατά βάσην νησιωτικός δεν ξέραμε μπάνιο ...έπρεπε να μάθουμε...το βασικό σύνθημα ήταν όχι άλλοι πνιγμοί Ελλήνων, υποχρεωτική εκπαίδευση στα νησιά για το καλό μας! 
Άσε που η ανάπτυξη πήγε Λέρο και έμεινε...στο Μακρονήσι δεν είχε καλή υποδοχή και έφυγε θυμωμένη.Νομίζω από τότε την ψάχνουμε αλλά τέλος πάντων.
@Παντιέρα ρόσα στο Σταρ, αλλά άδικα πήραν τα άρματα οι εργαζόμενοι...δεν απολύετε κανείς βρέ, άλλαξαν τα δεδομένα τώρα που υπάρχει η απλήρωτη εργασία και με τη βούλα των δικαίων.Και μην σκεφτείτε την επίσχεση διότι αυτά βλέπει η ανάπτυξη και μένει Ανάφη.
Επειδή είμαι καλός άνθρωπος θα ήθελα την προσοχή σας για να σωθεί ένα κανάλι με ιστορία.Όλοι μαζί μπορούμε να δώσουμε για να σώσουμε.Δεν θέλω τσιγκουνιές, να είσαστε γαλαντόμοι και κιμπάρηδες...η οικογένεια έχει έξοδα και πρέπει να συνδράμομε....αποκλείονται ζυμαρικά, κονσέρβες και ρύζι, αυτά είναι για το πόπολο! Χρήμα παιδιά, να ρέει άφθονο μαζί με τη σαμπάνια και το χαβιάρι, να βγουν από το αδιέξοδο, να δουν το κανάλι τους να ανθίζει άνθη μπλε-είναι της μόδας-να δουν το όνειρο να γίνετε πραγματικότητα και ας ψοφήσουν 380 αρνιά.Για την αγωγή κατά του δημοσίου δεν το συζητώ...θα την κερδίσουν τα παιδιά, ευκολάκι και σιγουράκι μαζί. Δεν θα πάψω να το λέω ....εγώ είμαι με τους δίκαιους, να είστε και σεις, να προσέχετε για να έχετε!! 
@Για κάτι παιδάκια τύπου μπογδάνου, βαρουφάκη, ντερπεντέρη δεν χαραμίζω ούτε γράμμα...αποφάσισα να τους στερήσω αυτό για το οποίο ζουν ...την δημοσιότητα και σας το συνιστώ με όλη μου την καρδιά.
Δεν θα συγχύζεστε, δεν θα ανεβάζετε πίεση, ζάχαρο και χοληστερίνη και δεν θα σας τα φάει η κλίκα του Ντινάν!Γιατί εσείς ΘΑ πληρώσετε, να εξηγούμαστε!
@Βλέποντας Λοβέρδο στο κανάλι της Βουλής θαύμασα για άλλη μια φορά την ποιότητα,το πολιτικό ήθος και την ακεραιότητα του ανδρός.Τόσες θυσίες έκανε, τόσες προσπάθειες και αυτοί οι άτιμοι οι συνταξιούχοι είναι ακόμα ζωντανοί...άντε τώρα αυτός ο ένας ο μεγάλος να σώσει τη δημόσια υγεία και το Ντινάν.Σώζετε; όχι πείτε μου...περισσότερα δεν λέω, να βλέπετε κανάλι της Βουλής, άμα πια!!!
@Ο Άιντε από δώ είναι φιλότουρκος, ή ήταν σε άλλη συνάντηση και μπερδεύτηκε ή δεν κάνει για τη θέση,με μέσον αειμνήστου λέτε να βολεύτηκε;Όπως και νάχει,καιρός φέρνει τα λάχανα καιρός τα παραπούλια..... Καιρός να του πούμε ¨Αιντε χάσου μυρμηγκάκι!!!
@Η πληροφορία της ημέρας, υπάρχει μέλισσα κλέφτης και είναι μπλέ. Υπάρχει και πεταλούδα μπλε...ο μπλε Άδωνις...τυχαίο;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More