Ξεφύγαμε.....

Αν και ο καιρός έχει τα νεύρα του εγώ είμαι μια χαρά και σε εγρήγορση διότι νέα εβδομάδα, νέα ξεκινήματα, κάτι καλό μπορεί να συμβεί...λέμε τώρα στα πλαίσια της αισιοδοξίας!!
Κατ'αρχήν να σας ενημερώσω ότι θα πάω μέγαρο ή τουλάχιστον θα προσπαθήσω να κλείσω ραντεβού, πλάκα θα έχει....
Προτείνω να πάτε και σεις  με την ίδια ακριβώς ιδιότητα που πήγε το ζεύγος Ρουβά, αυτή του Έλληνα πολίτη.
Και μάλιστα του φορολογούμενου που πλερώνει...δεν είμαι φοροφυγάς, πως θα μπορούσα άλλωστε, το όνομα μου δεν βρίσκεται σε καμία λίστα, δεν με αφορά η απόφαση ΣτΕ διότι δεν έχω αναδρομικά παρε -δώσε με την εφορία,μου τα παίρνουν αυτομάτως και χωρίς καθυστέρηση, έχω πληρώσει ότι μου αναλογεί...... Άρα έχω συμβάλλει στην μισθοδοσία του προέδρου και του προσωπικού, που σημαίνει παιδιά μια υποχρέωση μου την έχουν, άρα ένα πέρασμα από το μέγαρο το δικαιούμαι..ε Πάκη μας;
Γι΄αυτό προτείνω να κάνετε και σεις μία επίσκεψη, διότι οι καλοί εργοδότες(εμείς που πληρώνουμε το μισθό του μεγάρου ντάνγκα-ντάνγκα κάθε μήνα και στην ώρα του) πρέπει να χαίρουν εκτίμησης και να απολαμβάνουν ένα ...φερεροροσέ  με τον πρόεδρο. Κοντζάμ μισθό του εξασφαλίζουμε!
Επίσης θα πάω στις αγορές του κόσμου σήμερα. Στη δική μας αγορά δεν πηγαίνω Κυριακές, διότι αυτοί μπορεί να θέλουν να ανοίγουν, αλλά είμαι οπαδός του" Ποτέ την Κυριακή" και το εφαρμόζω.
Θα ήθελα να ρωτήσω τους πελάτες της Κυριακής, πως θα τους φαινόταν αν το αφεντικό τους αποφάσιζε να τους πάρει ακόμα μια ημέρα από τη ζωή τους, ειδικά να δούλευαν και Σάββατο...λίγο βαρύ αν αφορά τους ίδιους ε; 
Πάντως έχω πρόταση και για αυτό...αν θέλουν να ανοίγουν ας ξηλωθούν και ας προσλάβουν υπαλλήλους με αξιοπρεπή μισθό και μη μου πείτε δεν βγαίνουν...έχετε δει τι γίνεται στα μεγαλομαγαζιά ..είμαστε πολύ Ευρωπαίοι όταν πρόκειται να εφαρμοστούν οδηγίες  για τους άλλους....σημαντικό!
Πήγα Ηριάννα, διότι θα έρθει και η δική μας η σειρά και πρέπει να προλάβουμε...βασίζομαι στους ρομαντικούς, αισιόδοξους υποστηρικτές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, χωρίς χρώμα και πολιτική τοποθέτηση...ζητάω πολλά θα μου πείτε, έτσι είμαι εγώ τι να κάνουμε.
Δεν χρειάζονται καπέλα για το αυτονόητο και αυτό είναι το δικαίωμα μας στην ζωή που προσπαθούν να μας διαλύσουν.
Το δικαίωμα να διαλέγουμε συντρόφους, φίλους, εχθρούς, χωρίς δικαστικές παρεμβάσεις.
Καθένας από εμάς κρίνετε για τη ζωή του, τις πράξεις του, την πορεία του και όχι αυτή των φίλων, του συντρόφου, της οικογένειας.
Μου θυμίζει τους περίφημους φακέλλους κοινωνικών φρονημάτων, που αν υπήρχε υπόνοια αριστερής ιδέας του πρώτου εξαδέλφου του μπατζανάκη του αδελφού της γυναίκας του αδελφού του πατέρα σου, ήσουν αριστερός και με βούλα. 
Και άνοιγαν τα πανέμορφα ελληνικά νησιά να τους υποδεχθούν, να τους αναμορφώσουν και να τους στείλουν πίσω καθαρούς από ιδέες και οράματα.  
Έτσι έχασαν τότε, έτσι θα χάσουν και τώρα, οι άδικα κυνηγημένοι γίνονται δυνατοί ...
Πρόσφατα μου είπε καλός φίλος που πέρασε από τα μαγευτικά νησιά όταν τον ρώτησα για τη δικαιοσύνη .
"Αυτοί που δίκασαν τους βασανιστές της χούντας και έβαλαν ποινή 8 μηνών, ήταν αυτοί που δίκαζαν και έστελναν εξορία.Ήμουν στο ακροατήριο και περίμενα δικαίωση...όταν είδα τη σύνθεση της έδρας απλά έφυγα.Η δικαίωση δεν ήρθε, το έδειξε η ποινή!"
Ο ίδιος είναι ακόμα στις επάλξεις,οραματιστής, ρομαντικός ιδεολόγος, αριστερός και αυτό δεν μπορεί κανείς να του πάρει!!!;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More