Πςςς, παλεύουμε;

@Γελάσαμε πάλι εχθές, νάναι καλά οι άνθρωποι κάνουν ότι μπορούν για να μας φτιάξουν την διάθεση.Υπήρχε όπως πάντα ποιότητα, ήθος, πολιτικός λόγος..τι δεν το είδατε; Μα γιατί; Ξέρω κολλήσατε στο ύφος, ε ναι και εγώ βρε παιδί μου!Κατάλαβα επιτέλους ποιος ευθύνεται για το μόρτικο, λίγο αλήτικο, λίγο του λιμανιού και του σαλονιού υφάκι του Κούλη. Ο Μάκης καλέ, ο τσερκουράτος. Μα τι μαγκιά, τι στυλ, τι έκφραση!
@Αγόρια και κορίτσια της ΝΔούλας ντροπή!Βάλατε τη Φώφη μπροστά; Που ακούστηκε άλλος να καταθέτει ερώτηση και άλλος τα..έγγραφα!!Τώρα θα μου πείτε κρατάει χρόνια αυτή η σχέση, χέρι-χέρι στο καθήκον με κάθε δυνατό συνδυασμό αρκεί να παραμένουν στη σκηνή, τώρα θα τα χαλάσουν;Αυτή είναι συνεργασία! 
@Μου αρέσει πάντως που μια ευθιξία την διαθέτουν άπαντες.Όλο επί προσωπικού ζητούν το λόγο και αγορεύουν εφ' όλης της ύλης.Λίγο οι κάμερες, λίγο το αλτσχάιμερ, λίγο το ξέρεις ποιος-α είμαι εγώ, λίγο το δώσε θάρρος στο χωριάτη, ε!! κάνουν το κομμάτι τους.Αν καταφέρουν δε να ξεγελάσουν το προεδρείο και να καταθέσουν στα πρακτικά κανένα αποχαρακτηρισμένο έγγραφο,θα είναι οι πετυχημένοι της βραδιάς!
@Βλέποντας Λεβέντη έχασα λίγο τη μπάλα, ξέχασα την ερώτηση αλλά τι να κάνουμε ;Ο αρχηγός είπε εκτός των άλλων και τον πόνο του μέρα που ήταν, μην πάει χαμένη η κάλυψη.
@Ο Κουτσούμπας σταθερός, μήπως να πάμε ΚΚΕ να δούμε άσπρη μέρα; Άντε ρε παιδιά, μια δοκιμή δεν βλάπτει, εδώ βάλαμε μπουμπούκια στη βουλή.Στην τελική ο Μήτσος είναι ξεκάθαρος, αν δεν πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας, αν δεν κάνουμε ντου, δεν κυβερνά...μας θέλει επί ποδός πολέμου...εμπρός... να δούμε το μετά!!
@Υπάρχει παρακράτος στην Ελλάδα; Άνε καλέ...κόβεται το σεξ;Εξ άλλου τι βαθύ πασοκ και νουδούλα θα ήταν, αν δεν είχαν τους ανθρώπους τους.Πάντα υπάρχει ένας εφιάλτης, μας θυμίζει ποιοι είμαστε, που πάμε, τι κάνουμε..Όχι δεν έχω υπαρξιακά, εφιάλτη έχω!!
@Άμεση η αντίδραση της δικαιοσύνης μάθαμε, διενεργεί προκαταρκτική έρευνα για την πώληση πυρομαχικών.Μα τι ταχύτητα; Για εκείνα τα υποβρύχια που γέρνουν απόφαση έχουμε; Ο Σημίτης δεν υπέγραφε στις αγοραπωλησίες του Τσοχατζόπουλου; Τον κάλεσε κανείς; Για το χρηματιστήριο 18 χρόνια μετά, θα αναζητηθούν πολιτικές ευθύνες; Σημίτης πάλι ε; Άντε καλέ; Κόβεται το σεξ(δις)
@Τελικά ποιος έχει δίκιο; Ο δεξιός τύπος πανηγυρίζει, πανωλεθρία Τσίπρα είδαν.Ο αριστερός τύπος πανηγυρίζει, σκόνη ο Κούλης. Ο αντικειμενικός τύπος ανα(κατα)ζητείται, ο ευρών θα τσιμπήσει αμοιβή.Για όλοι μαζί στο κυνήγι του θησαυρού!!Ζητείται αντικειμενικός δημοσιογράφος να καταθέσει τα γεγονότα, να προβάλλει την είδηση, να καταγράψει την αλήθεια.Βλέπω μπροστά μου ένα φάσκελο...ωχ και δεύτερο..και τρίτο...τι έγινε ρε παιδιά μια σκέψη έκανα!
@ Λίγο βαριεστημένος ο Τσίπρας εχθές, μην υποτιμάς τον αντίπαλο Αλέξη.Όσα φέρνει η ώρα, δεν τα φέρνει ο χρόνος. Αν ήταν η ώρα του Κούλη-λέμε τώρα-εε;;Μπορεί να είχε έμπνευση, μπορεί ο λαός να πάθει μαζική αμνησία και υστερία μαζί-δεν ξέρω με ποια σειρά-μπορεί ο κειμενογράφος να είχε κρίση εξυπνάδας.Τώρα θα πείτε ένα μάτσο χαρτιά κατέθεσε...μμμ αν τα δείτε να παίζουν πουθενά πείτε μου!
@Κλείνω με το χαμόγελο του Κούλη, κάθε φορά που νόμιζε ότι διάβαζε κάτι έξυπνο(αυτό το παιδί εκτός κειμένου ίσως, λέω ίσως, να τα πηγαίνει καλύτερα.Μήπως να το δουν εκεί στη ΝΔ;).Όλα τα λεφτά!!Χαμόγελο  πλατύ και βλέμμα σπινθηροβόλο, συνδυασμός που σκοτώνει!!Μου ήρθε στο μυαλό ο Σουρής:Κούτελο θείο, λίγο πλατύ, τρανό σημείο του ποιητή.Δυο μαύρα μάτια.........Δικό σας, όλοι μαζί!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More