Δικαιοσύνη; Άντε καλέ......


Ωδή στην δικαιοσύνη, ωδή στους αδέκαστους, εντιμότατους, τυφλούς, κουφούς δικαστές μας!!!

Ναι, έχω εμπιστοσύνη στην διακαιοσύνη για ένα και μόνο λόγο!
Δικάζει στο όνομα του Ελληνικού λαού, δηλαδή εξ ονόματος μου, εμού του ιδίου πως να το πω πια!!!

Εγώ ο λαός, ο κυρίαρχος, ο μέγας!Εγώ ο εντολοδόχος, που όλα γίνονται για μένα και στο όνομα μου, εγώ που περπατώ και τρέμει ο ντουνιάς γιατί έχω δίκιο, εγώ ο ένας ο μεγάλος (μαλάκας) εμπιστεύομαι τους εντιμότατους δικαστές και έχω σοβαρούς λόγους που πρέπει να σας τους επικοινωνήσω, για να τους εμπιστεύεστε και εσείς!(Γι'αυτό ζουν και αναπνεουν άλλωστε οι δικαστές μας, για μια αναγνώρηση και μόνο)!

Ο σοβαρότατος λόγος θα έλεγα, είναι η ψυχική μου ηρεμία!!
Δίοτι όπως και νάχει, τους νιώθω πίσω μου, να ελέγχουν την συνταγματικότητα των νόμων(μεγάλη ασφάλεια μη μου πείτε όχι, θα πληγωθώ), να βγάζουν το σπίτι μου στο σφυρί, να επικυρώνουν την απόλυση μου, να στέλνουν τους κλητήρες γιατί αδυνατώ να πληρώσω χαράτσια,που τα έκριναν νόμιμα, ως εκ τούτου τα απαιτούν!

Δεύτερος εξ ίσου σημαντικός λόγος είναι η δια βίου εκπαίδευση σε αρχές και αξίες, με την εγκυρότητα και το ήθος των αδέκαστων!!
Σηκώνουν αυστηρά το δάχτυλο-το μεσαίο ξέρετε-αλλά το κάνουν βρε παιδί μου με ύφος... δικαστικόν, αποπνέει εγκυρότητα, εντιμότητα και απαιτούν από μένα να ΜΑΘΩ!!

Ετσι λοιπόν παίρνω καθημερινά και άνευ αμοιβής, μαθήματα ήθους, αντικειμενικότητας, κοινωνικής ευαισθησίας, δημοκρατίας, δικαιοσύνης και φυσικά χρήσης δαχτύλου!(Μεσαίου, μην τα ξαναλέμε).

Μαθαίνω να ξεχωρίζω τις τάξεις, ποιός είμαι εγώ, ποιοί είναι αυτοί!(Βαθυστόχαστες αναζητήσεις, αλλά ανάλογες των... διδασκάλων ε;)
Ναι-ναι μόλις κατάλαβα γιατί δεν μπορώ εγώ ο κυρίαρχος λαός, να έχω την τύχη των Παπακωνσταντίνου, Παπανδρέου, Παπαντωνίου και ότι Παπα κυκλοφορεί στην πιάτσα!

Τα μαθήματα ήθους απέδωσαν και φυσικά δεν είμαι λαμόγιο, μπαταχτσής,φραγκοφονιάς, απατεωνίσκος, προδοτάκος του κερατά!

Είμαι κυμπάρης και γαλαντόμος βρε,  πληρώνω έχω δεν έχω, είμαι εκπαιδευμένος από την άλλη εξουσία, την τέταρτη, που κάνει το άσπρο μαύρο,έχω μνήμη χρυσόψαρου, ο καλύτερος πελάτης με λίγα λόγια!!!

Τι λέγαμε; Δικαιοσύνη; Ποια δικαιοσύνη;Που; εδώ στην Ελλάδα; Άντε καλέ.... κόβεται το σέξ;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More