Αβερελ Νταλτον..μπλουμ: Μαμαααα!!! είπε ΟΧΙ

Βαρουφάκης ...Μπλούμ 1-0. Κακιωμένος έφυγε ο μικρός Ολλανδός και όχι τίποτα άλλο, πως θα αντικρίσει τα αφεντικά, πως λες "απέτυχα" "δεν τους φόβισα",στη μαμά Ντάλτον της Ευρώπης....

Με ύφος Αβερελ και νευράκια Τζο, βρήκε μόνος του την έξοδο από το πρώην υπουργείο του!
Κοίτα κατάσταση φίλε μου, του είπε κατάμουτρα ΟΧΙ!! όχι χωρίς κορδελίτσες, νάζια και καμώματα. ΟΧΙ στεγνά, ψυχρά και λίγο ειρωνικά!!!

Δεν ξέρω μέχρι που θα φτάσει αυτό το ΟΧΙ, αλλά μεταξύ μας ούτε που με νοιάζει.
Μετρώ ήδη 3 χρόνια ανεργίας -καλή προϋπηρεσία όπως και να το δεις-άρα έχω εκπαιδευτεί στη λιτότητα, φαντάζομαι και πολλοί από εσάς, με τους τραπεζικούς λογαριασμούς έχω διακόψει προ πολλού τις σχέσεις μου, με την περίθαλψη, τις κοινωνικές παροχές το ίδιο.
Για την προηγούμενη κυβέρνηση απλά δεν υπήρχα, και μην μου πείτε πως δεν το έχετε αισθανθεί και εσείς. Επομένως δεν έχω απολύτως τίποτα να χάσω.

Πήρα όμως μια μεγάλη δόση χαράς, άγριας θα έλεγα, βλέποντας τη φάτσα Μπλούμ, Σούλτς, Μπάμπη(μου έλειψε ο κ. Πορτοσάλτε, προφανώς δεν μπόρεσαν να τον συνεφέρουν).

Πήρα μια γερή δόση υπερηφάνειας, αξιοπρέπειας, ελευθερίας, και περιμένω τις προγραμματικές δηλώσεις.

Καλό θα ήταν να περιμένετε όλοι, μην μιζεριάζετε, σε σας το λέω τηλεσύντροφοι της μαμάς Ντάλτον, μην κουνάτε το δάχτυλο στην νέα κυβέρνηση της Ελλάδας, ανυπόμονους σας βρίσκω και αλήθεια δεν κάνει.... Έλληνες είστε θαρρώ, με την Ελλάδα, ή μήπως όχι!

Άντε να σας δω, εγώ για σας το λέω, δείχνετε πως παρακαλείτε να αποτύχουν, σαν να φοβάστε την επιτυχία, γιατί;

Θα είναι και πιο εύκολη η κωλοτούμπα σας βρε κουτά, όσα λιγότερα λέτε τόσο πιο εύκολα κωλοτουμπιάζετε!!! 
Α και αυτό το "που θα βρείτε τα λεφτά", είπαμε από τους έχοντες, είστε έχοντες; δεν είστε, παιδιά του λαού πλασάρεστε, για μας φωνάζετε εε;;;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More