Μια χαρά και δυό τρομάρες!!


Νιώθω άτομο  υπερήφανο, φερέγγυο με υπόληψη και τιμή. Και μην ακούτε πως η τιμή, τιμή δεν έχει. Έχει και είναι και μεγάλη και εγώ τώρα πια χαίρομαι διπλά που την έχω.

5,6 δις στοίχισε η χαρά μου και επειδή, όπως ισχυρίζεται ο Φώτης μας, για ένα όνομα και μία τιμή ζούμε σε αυτή τη χώρα και θα πληρώσουμε μέχρι τελευταίου ευρώ τα χρέη μας, και επειδή βάλανε βαθιά το χέρι τους στην τσέπη μας έχω πολλούς λόγους να πανηγυρίζω.

Πρώτον, ένιωσα μια τρελή χαρά διότι πάλι κατέθεσα τον οβολόν μου για να διασωθεί το τραπεζικό μας σύστημα. Είναι μεγάλη τιμή να τσοντάρω τους ευυπόληπτους τραπεζίτες μας για να μπορούν οι άνθρωποι να ντιλάρουν, να τζογάρουν, να καταθέτουν στους προσωπικούς τους λογαριασμούς, να ταξιδεύουν, να διασκεδάζουν, να ανοίγονται στα πέλαγα διότι έχουν και κότερο (πάμε μια βόλτα;) και εκεί μεταξύ αστακού και σαμπάνιας να κλείνουν πονηρά το μάτι στην εξουσία.

Δεύτερον, με μεγάλη υπηρηφάνεια επιβεβαίωσα με τη στάση μου και την οικονομική μου στήριξη τον αρχηγό Φώτη. Για μια τιμή ζούμε, και όσο μεγαλύτερη είναι-θα ξαναπώ το ποσόν 5,6 δις για να μοιραστώ μαζί σας την υπερηφάνεια μου- τόσο η μίζερη ζωή μου γεμίζει χρώμα και αισιοδοξία.

Τρίτον, νιώθω πως έστρωσα το δρόμο της ανάπτυξης με ρόδα μυρωμένα και περιμένοντας τους Κινέζους επενδυτές να τα τσαλαπατήσουν, ετοιμάζω το αύριο της χώρας. 
Αυτή η αναμονή μου προσθέτει διαπραγματευτικούς πόντους και όταν γίνει η απόβαση των επενδυτών με αεροπλάνα και βαπόρια, θα με θυμηθείτε.

Τέταρτον, μου δόθηκε η ευκαιρία να βοηθήσω τον αρχηγό Αντώνη, σε τούτον τον άνισο αγώνα εξεύρεσης της υπόληψης και της τιμής της χώρας.Ξέρετε τι αγώνας είναι αυτός, ο σπουδαιότερος.
Πάντως κυμπάρης ο Αντωνάκης, κουβαρντάς, ανοιχτοχέρης, μοιράζει δημόσιες επιχειρήσεις, λιμάνια, αεροδρόμια, κτίρια, μουσεία. Πάρτε καλέ κύριοι τώρα που έχουμε τιμή και υπόληψη, θα κάνουμε καλή τιμή, τον άκουσα να φωνάζει και μάτωσε η ψυχή μου, δεν μπορώ να μην βοηθήσω, α!! όλα κι όλα πρέπει να βάλω πλάτη σκέφτηκα.
Η  σουπιά ο Μπένυ τον παράτησε μόνο του, ο ανεξάρτητος Έλληνας κάηκε, στο ΣΥΡΙΖΑ έχουν συνέλευση τα νήπια,  χάσανε τον κλόουν και πλακώνονται τα πιτσιρίκια, που μυαλό για την τιμή και την υπόληψη, τους χρυσαυγίτες τους κρατά απασχολημένους ο Τράγκας, άσε που δεν ξέρουν από τιμή, να τον αφήσω και εγώ δεν γίνεται. Θα πάω και ας μου βγει και σε κακό, που θα μου βγει δεν το συζητώ, αλλά είναι θέμα φιλότιμου! 

Πέμπτον σπουδαιότερον και τελευταίον ένιωσα Κροίσος και βάλε, ένιωσα πανίσχυρος, σούπερμαν και μπάτμαν μαζί, κρατώ στο χέρι μου το τραπεζικό σύστημα και όχι μόνο, ένιωσα σωτήρας ολόκληρης της ευρωζώνης. 
Άντε βρε, σας ανέβασα πάλι, σας βρήκα την χαμένη σας υπερηφάνεια, την τιμή σας το φιλότιμο σας, πάμε τώρα στην ουρά για ένα πακέτο μακαρόνια να βγάλουμε τη μέρα, αύριο πρέπει να  σώσουμε τον υπόλοιπο κόσμο!












0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More