Της μίζας τα καμώματα

Για άλλη μια φορά μίλησε για την μαμά του ο Υπουργός Οικονομικών.
Ο Στουρνάρας απάντησε στο ερώτημα δημοσιογράφου, αν καταλαβαίνει τις επιπτώσεις που έχει στην κοινωνία το πακέτο λιτότητας που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια σημείωσε: «Το καταλαβαίνω από την οικογένεια μου, τη μητέρα μου, τους φίλους μου, τους ανθρώπους στο δρόμο, όμως είμαι πεπεισμένος ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος».

Ο ίδιος στη Βουλή μεταφέρει την αγωνία της μανούλας του με τον εξής διάλογο:
 "Θα μου κόψεις και εμένα το ΕΚΑΣ παιδί μου;".
"Τι σε νοιάζει ρε μάνα; Αφού εσύ παίρνεις ενοίκια"» ήταν η απάντηση του στοργικού γιου προκαλώντας το γέλιο των συνομιλητών του στη Βουλή.

Την μανούλα του τη σκέφτεται συχνά ο Στουρνάρας, αφού αυτός ως υπουργός δεν έχει πρόβλημα γιατί δεν έχει κοπεί ο μισθός του. Ούτε και οι βουλευτές έχουν πρόβλημα βέβαια γιατί εκτός απο κάτι ψηλά που τους έκοψαν για τις επιτροπές τα υπόλοιπα τα παίρνουν κανονικά.
Να θυμήσουμε και την περίπτωση του βουλευτή απο τα Τρίκαλα που είπε: "Πάνω από μια φορά το μήνα δεν έχει νόημα να βρεθούμε. Θα πληρωνόμαστε μια φορά το μήνα και θα ερχόμαστε κάθε εβδομάδα;", αναρωτιέται ο βουλευτής!Το Video εδω 

 Αρχίζει και ακούγεται πολύ το «να παίρνουν οι βουλευτές 500 ευρώ όπως όλος ο κόσμος».

Αλήθεια λέτε να έχουν πρόβλημα εάν πάνε στα 500 ευρώ; Εγώ νομίζω κανένα. Ο Άκης παζάρεψε υποβρύχια και αεροπλάνα και έβγαλε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Λέτε να είχε πρόβλημα εαν έπαιρνε 500 ευρώ;
Σίγουρα δεν θα είχε ο Μαντέλλης μια και πήρε χορηγία απο τη siemens.

Δείτε ενα σχετικό ντοκιμαντέρ για τις ιδιωτικοποιήσεις


«Διαπραγματεύονται» δεκάδες χιλιάδες κτίρια του δημοσίου, παραλίες, ενέργεια, ορυκτό πλούτο, μεταφορές, ΟΠΑΠ, ΕΥΔΑΘ.
Λέτε να έχουν πρόβλημα εαν θα πάρουν 500 ή 8000 χιλιάδες ευρώ μισθό; Ούτως ή άλλως έχουν εξασφαλίσει τις ζωές τους, τις ζωές των παιδιών τους μέχρι τρίτης γενεάς.

Αυτό είναι το προνόμιο που προκύπτει από «διαπραγματεύσεις και επενδύσεις».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More