Με λενε Γιαννη και στ @ρχιδι@ μου (video)

Το βιντεακι το ανεβασα για παρτη μου, αλλά σημερα με ενημερωσε ενας φιλος οτι παει να με κανει διασημο.

χαχαχα!

τα αρχιδια μου θα γινουν διασημα!

ειδα ομως τα σχολια και θεωρω οτι πρεπει να απαντησω στους ανεγκεφαλους/βολεμενους/λοβοτομημενους που σχολιασαν αρνητικα με τοσο μενος.
οι υπολοιποι, με καταλαβαν.

λοιπον λαχανακια μου, ειμαι 53, δεν τα εφαγα με τον Παγκαλο ουτε με κανεναν αλλο (απο τα κιλα μου και απο τα ποσα που χρωσταω επρεπε να το καταλαβετε), δεν χρωστουσα ποτε σε κανεναν (και εσκαγα και 840 το διμηνο στο ΤΕΒΕ), δεν ψηφισα ποτε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, ειχα μια μικρη συνοικιακη επιχειρηση που δεν με εκανε πλουσιο, ή εστω να εχω καποια καβατζα, αλλά μεγαλωσα ευπρεπως δυο παιδια και ξαφνικα βρεθηκα ανεργος, οχι απο δικο μου λαθος ή ευθυνη.

αντιθετως φωναζω δημοσια εδω και δεκαετιες οτι θα μας φερνανε εδω που ειμαστε.

τωρα ως ανεργος χωρις περιουσια να του κατασχουν, τους γραφω επιτελους στ αρχιδια μου.

μπορει να μην εχω να φαω, μπορει να με φιλοξενουν, αλλά το δικαιωμα να τους γραφω στ αρχιδια μου δεν μπορει να μου το στερησει κανενας.

και φυσικα γραφω στ αρχιδια μου οσους με θεωρουν υπευθυνο (μεσα στην μαλακια που τους δερνει) για την κριση.

ευχαριστω για τα θετικα σχολια (τα θεωρω συμπαρασταση) και ευχαριστω και για τα αρνητικα σχολια (με εκαναν να γελασω) κι ας τα γραφω στ αρχιδια μου.

ημουν, ειμαι και θα ειμαι ελευθερος


Γιαννης






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More