Ο ηχολήπτης του ALPHA 989, Ηλίας Σελίμας, μιλάει για την τρομοκρατία στον σταθμό, μετά την "περιπέτεια" του στο τμήμα

Ο ηχολήπτης του ALPHA 989, μίλησε για όσα διαδραματίστηκαν στον ALPHA, τις μηνύσεις, αλλά και......το κλίμα τρομοκρατίας που έχουν επιβάλει τα "πρωτοπαλίκαρα" του Κοντομηνά, στο nocomments.gr:

Όλα έγιναν επειδή υπερασπίστηκα το νόμιμο δικαίωμά μου της απεργίας αλλά και την επαναπρόσληψη των απολυθέντων συναδέλφων μας, οι οποίοι εργάζονταν στον Alpha από την έναρξη της λειτουργίας του .
Το σωματείο μας προκήρυξε απεργία , η οποία ΔΕΝ κρίθηκε παράνομη. Ήμουν προσωπικό ασφαλείας και στις έξι το πρωί ήμουν στη θέση μου για να εργαστώ. Ανεβηκε κ. Βερύκιος και μου ανακοινωσε ότι η διοικηση έβγαλε νέες βάρδιες. Του εξήγησα ότι αυτό ήταν παράνομο και μου ζήτησε να φύγω. Του είπα ότι δεν εγκαταλείπω τη θέση μου παρά μόνο εάν συλληφθώ. Ετσι κι έγινε .

Κάλεσαν την αστυνομία. Με πήγαν στο αστυνομικό τμήμα, παρουσία του σωματείου και υπεβλήθησαν μηνύσεις εκατέρωθεν. Εκεί ήταν και ο κ Βερύκιος. Το κλίμα είναι εκφοβιστικό ή υπογράφεις ατομική σύμβαση ή φεύγεις. Για να ματαιώσουν την απεργία κατέβαλλαν τα δεδουλευμένα Αυγούστου για να εκβιάσουν την κατάσταση.
 Για εμάς όμως δεν είναι μόνο οικονομικό το θέμα. Είναι πιο σημαντικό για εμάς να γυρίσουν στη δουλειά οι συνάδελφοί μας.

 http://pressarismenos.blogspot.com/2012/09/alpha-989.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More