Οι Γερμανοί σκέφτονται... διαφημίσεις όταν κάνουν σεξ


Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει το Spiegel της εταιρείας Rheingold μόνο ένας στους έξι Γερμανούς θυμάται κάποια στιγμή χαλάρωσης, ενώ το 81% των ερωτηθέντων αισθάνεται ικανοποίηση μόνο αφού πετύχει κάποιο στόχο! Αισθάνονται επίσης ότι δεν μπορούν να απολαύσουν μικροχαρές της ζωής (όπως φαγητό ή διακοπές), ούτε καν το σεξ… Αρκετοί δήλωσαν μάλιστα ότι κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης σκέφτονταν κάποια ταινία που είδαν πρόσφατα ή …διαφημίσεις.

Τη σκληρή στάση των Γερμανών απέναντι στην Ελλάδα συνδέει το γερμανικό περιοδικό Spiegel με την «ασκητική» ιδιοσυγκρασία των πολιτών της συγκεκριμένης χώρας και την έλλειψη διάθεσης για να απολαύσουν τις «χαρές της ζωής».

Σύμφωνα με αυτήν, το 46% των Γερμανών δηλώνουν ανίκανοι να χαρούν οτιδήποτε επειδή τους καταβάλλει το άγχος της καθημερινότητας και ο φόβος των απαιτήσεων που θα έχουν οι άλλοι από τους ίδιους. Μάλιστα ακόμη και η χαλάρωση συνδέεται με το εάν πέτυχαν έναν στόχο και μετατρέπεται και αυτή ακόμα σε κάτι σαν… υποχρέωση. «Μετά από μία ημέρα σκληρής και αποδοτικής δουλειάς, γυρνούν σπίτι χωρίς να μπορούν να πουν τι πέτυχαν. Και αν κάποιος τους πει "εντάξει, χαλάρωσε", νιώθουν ότι η ευχαρίστηση μετατρέπεται και αυτή σε υποχρέωση» αναφέρεται στην έρευνα.
 
Σε ότι αφορά την στάση τους απέναντι στην Ελλάδα, το αποτέλεσμα της έρευνας που συνδέεται περισσότερο με αυτή είναι η… ζήλια. «Όταν εξοργιζόμαστε με τις υψηλές συντάξεις και τις μεγάλες διακοπές, προφανώς η ζήλια παίζει ρόλο» επισημαίνεται στην έρευνα, ενώ ψυχολόγος που μιλά σε αυτήν κάνει λόγο για «Τευτονική νοοτροπία», για τη στάση τους απέναντι σε έναν τρόπο ζωής που στην πραγματικότητα δεν ταιριάζει στους ίδιους.
star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More