Η ευρωχούντα των.........κομανετσοντόρας

 «Τις κρίσιμες μάχες τις κερδίζουν όσοι ξέρουν να ενώνονται, όσοι βάζουν στην άκρη ό,τι τους χώριζε, όσοι βάζουν το «εμείς» πάνω από το «εγώ»», επεσήμανε στην κοινή συνέντευξη τύπου για την νέα ΝΔ -Συνιστώσα, ο τραγικός Σαμαράς.

Εγώ θα συμπορευθώ με το εγώ και όχι με το εμείς
Επειδή ΕΓΩ βάζω το ΕΓΩ πάνω απο το "με εσάς η αλλιώς καταστροφή" έχω να σας πώ ότι

Εγώ 
  •  Είμαι άνεργος 6 μήνες
  •  Πριν μείνω άνεργος ο μισθό μου είχε μειωθεί 30% γιατί έπρεπε να βάλουμε όλοι πλάτη στην επιχείρηση
  •  Το εισόδημα μου με τους φόρους και τις αυξήσεις στα τρόφιμα που κάνουν αυθαίρετα οι πολυεθνικές έχει μειωθεί  30%
  •  Στέλνω τα παιδιά μου να μεταναστεύσουν μετά από 5 χρόνια σπουδών
  • Τα παιδιά μου θα πληρώνουν αυτά που κάνατε εσείς σε λίγα χρόνια μέσα
  • Δεν μπορώ να πληρώνω τα φάρμακά μου.

Εγώ θα δεν ψηφίσω εσάς που θέλετε «το καλό μου» γιατί εσείς με φτάσατε εδώ.
Εσείς με εξαθλιώσατε
Εσείς με έχετε κάνει επαίτη
Εσείς οδηγείτε στην αυτοκτονία τους Έλληνες καθημερινά

Εσείς βάλατε τις υπογραφές σας για να πουληθεί η δημόσια περιουσία, ορυκτός πλούτος και κρατικές επιχειρήσεις.
Εσείς δημιουργήσατε αυτό το κράτος για να έχετε τους ψηφοφόρους πελάτες σας.
Εσείς συντηρείτε το νόμο περί ευθύνης υπουργών.
Εσείς φέρατε εκατομμύρια μεταναστών που ζουν σε τριτοκοσμικές συνθήκες.
Εσείς φτιάξατε τους φασίστες.
Προβλήματα... που τώρα έρχεστε και μας λέτε ότι εσείς θα λύσετε. Με ποιο τρόπο αφού εσείς δημιουργήσατε και υπηρετήσατε αυτές τις πολιτικές;

Εσείς τα κάνατε σκατά και ΕΓΩ ... δεν θα ψηφίσω εσάς και την Ευρωχούντα που υπηρετείτε.



1 σχόλια:

Είναι αυτοί και εμείς, και είμαστε περισσότεροι!!!!
ΕΜΕΙΣ και όχι αυτοί, μήπως δούμε άσπρη μέρα.

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Facebook Favorites More